Tradicija v trendu: glasujte za naj promocijski spot
Z izbrano temo smo mlade spodbudili k raziskovanju in sodobni predstavitvi naše kulturne dediščine ter tradicionalnih vrednot na način, ki bo privlačen za širšo javnost. Verjamemo, da lahko prav mladi s svojo kreativnostjo dediščino prenesejo v sodobni čas ter jo obogatijo z novimi zgodbami in pristopi.
Turistična tržnica s predstavitvijo bo potekala prvi dan sejma Alpe-Adria v Ljubljani. V Stebrni dvorani se bo predstavilo 28 srednješolskih in višješolskih ekip iz Slovenije in tujine (Italija, BIH, Hrvaška in Srbija). Na sejmu bodo mladi na stojnicah predstavili zamisli, kako svojo dediščino predstaviti na sodoben in privlačen način, posneli pa so tudi že promocijske spote.
V sredo, 22. 1., ob 9. uri bodo promocijski spoti dostopni na spletni strani Turistične zveze Slovenije, na kateri boste lahko glasovali za najboljši promocijski video, ki so ga posneli dijaki oz. študenti. Vabljeni, da se glasovanja udeležite v čim večjem številu. Srednja ali višja šola z najboljšim spotom po izbiri »ljudstva«, bo prejela posebno priznanje.
Glasovati je mogoče od 22. do 29. januarja 2025 do 17. ure, ko bo potekala tudi turistična tržnica.
Dediščina nam pomaga razumeti, kdo smo in od kod prihajamo. Povezuje nas s preteklostjo in nam daje občutek pripadnosti in identitete, zato ste vsi skupaj vljudno vabljeni na ogled tržnice.
Vabljeni k ogledu spotov!