Prebudil se je 11. PR teater
Odvila se je 11. konferenca za odnose z javnostmi, ki je letos potekala 18. novembra v virtualni obliki, v izvedbi Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi.
Letos je program zajemal šest predavanj in intervju s tujo podjetnico. Kljub temu da so teme predavanj zajemale različna področja (retorika, podjetništvo, IT, freelancing, vsebinski digitalni marketing, odnosi s tujimi javnostmi), so vsa dokazala, kako pomembno je stopiti v korak z razvojem in poiskati alternativne pristope. Prav tako je pomembno pokazati strast, saj le tako lahko povzročimo spremembe, kar pa je tudi geslo letošnjega PR teatra.
Dogodek je z nagovorom udeležencev otvorila vodja projekta Blažka Klarić in jih pozvala naj se nikoli ne prenehajo učiti in raziskovati. Nato je udeležence konference pozdravila tudi predsednica PRSSja Anita Kovačič Čelofiga, ki je povedala, da je na organizacijsko ekipo zelo ponosna in vsako leto navdušena nad tem, kako kreativni in podjetni so študentje.
Prvo predavanje je vodil direktor agencije za komunikacijski management Taktik Matjaž Klipšteter, ki se z odnosi z javnostmi ukvarja že več kot 30 let. Po njegovem mnenju se čez leta na tem področju niso spremenile tri stvari. Prva je, da mora dober komunikator zgodbo s čim manj besedami pripeljati do javnosti. Druga je pomembnost pismenosti, saj se slabe informacije ne bodo razširile. Kot zadnje pa je izpostavil pomembnost dobrih kontaktov, saj lahko s pomočjo njih dosežemo svoje ključne javnosti.
Tuja gostja Rike Doepp, ki je uspešna poslovna ženska in deluje na različnih mestih od PR-ja v modnem svetu do sodelovanja s trajnostnimi znamkami, neprofitnimi organizacijami in organizacijami, ki podpirajo bodoče poslovne ženske, je v intervjuju povedala, da je v PR-ju zelo pomembno, da si avtentičen in deluješ na področjih, ki te zanimajo in jih poznaš, saj si le tako lahko zgradiš uspešno kariero.
Podjetnica, radijska moderatorka in televizijska voditeljica Polona Požgan, je poudarila pomen pristne komunikacije in avtentičnosti, tako v poslovnem kot privatnem življenju, saj sama pravi, da je posel zanjo najbolj osebna stvar.
Tamara Lah Momčilović nam je povedala zgodbo o nastanku svojega podjetja Infinum, ki so ga skupaj s prijatelji ustanovili leta 2009, sedaj pa imajo lokacije v Ljubljani, Zagrebu in New Yorku. Trdno je prepričana, da če nekaj dobro narediš, se dobre besede širijo in s tem prinašajo nove projekte ter stranke – odprejo se ti vsakič nova vrata. Spregovorila pa je tudi o težavah, s katerimi se je soočala na svoji poti, kot tedaj ena redkih ženskah na IT področju.
Stella Korošec in Anže Miklavec sta par, ki že deset let ustvarja zgodbo sedaj že mednarodno poznane znamke Equa. Skozi leta sta tej znamki dodala še dve: Goat Story in Equa care. Verjameta vase, v svojo zgodbe in v vse vrednote, ki jih njuna znamka predstavlja – prav to pa pravita, da je ključ do uspeha: »Karkoli delaš, verjemi, da je to izdelek, ki ga svet res potrebuje. Delaj s strastjo.«
Z udeleženci sta se pogovarjali tudi Ana Savšek in Maja Puklavec, ki sta projekt i feel Slovenija predstavili iz strani vsebinskega in digitalnega marketinga ter odnosov s tujimi javnostmi. Na praktičnih primerih sta pokazali, kako se področji odražata v praksi. Predstavili pa sta tudi nov projekt Zdaj je čas, moja Slovenija, s katerim nagovarjajo slovenske porabnike, ki bi radi bolje spoznali skrite kotičke Slovenije.
Ana Eterović, lastnica komunikacijske agencije je predstavila, kako je na svoji poslovni poti uspela kot freelancerka. Govorila je lastnih izkušnjah, ter prek teh podala nasvete, kako doseči zastavljene cilje in uresničiti svoje potenciale. Po njenem mnenju je najpomembnejše, da se zavedamo, da bomo na svoji poti doživeli tudi poraze, ki jih je treba znati sprejeti in se z njimi spopasti.