Kampanja “Ker alkohol ni mleko”
Kampanja Ker alkohol ni mleko si prizadeva za ozaveščanje o posledicah pitja alkohola predvsem za otroke. Z alkoholom je otrokom povzročena veliko večja škoda, kot si mislimo. Odrasli so tisti, ki otroka največkrat spoznajo z alkoholom, raziskave so pokazale, da doma otroci najpogosteje pridejo v stik z alkoholom.
Ker je alkohol tako samoumeven del naše kulture, se pogosto ne zavedamo, v kako škodljivem okolju so naši otroci. In to tam, kjer je zgled najmočnejši – doma, kjer se otrokom alkohol celo ponuja. Odnos odraslih ključno vpliva na navade mladih in njihov odnos do alkohola v kasnejših letih. Raziskave kažejo, da v Sloveniji več kot šest od desetih sedmošolcev najpogosteje prvič spozna alkohol doma in ne v šoli ali med vrstniki.
Šokantno je, da je milijon prebivalcev Slovenije tako ali drugače prizadetih zaradi alkohola.
Težava pitja v najstniškem obdobju je, da se odvisnost v tem obdobju razvije že v enem letu. Zaradi škodljivega vpliva na razvijajoče se telo in možgane ima pitje posledice, ki trajajo vse življenje. Skoraj polovica otrok, ki začne piti alkohol v osnovnošolskih letih, od njega postane odvisna.
Kampanja Ker alkohol ni mleko poziva vse, da podprete ozaveščanje in pomagate zaščititi otroke in mlade pred hudimi posledicami in uničevalno zasvojenostjo od alkohola.