ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah
Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 56 IDEJE ZA AKCIJO Udeleženci lahko nadaljujejo s temo seksizem v spletnih igrah, tako da na primer ocenijo razširjenost težave. Majhne skupine udeležencev lahko v izbranih spletnih igrah poiščejo primere sovražnega govora. Lahko jih prijavijo Hate Speech Watch in, če je to primerno, tudi na spletnih mestih, kjer so bili objavljeni. Udeleženci lahko še naprej izboljšujejo najobetavnejše strategije in jih nato izvedejo. Za širjenje informacij in ozaveščanje o težavi lahko udeleženci uporabijo svoje profile na družbenih omrežjih, spletne forume ali druga mesta za komentiranje. Če udeleženci tudi sami igrajo spletne igre, se o tej težavi lahko pogovorijo s soigralci na spletu. Lahko tudi napišejo odgovor ali glavno sporočilo, ki ga bodo uporabili, ko bodo med igranjem naleteli na žaljivko. Udeleženci naj predstavijo nekaj iger, ki jih poznajo, in razpravljajo o sovražnemgovoru pri spletnih igrah. 1. SKUPINA: PODPORA IGRALKAM Vaša skupina bo obravnavala igralke, ki so že bile tarča žaljivk, in igralke, ki so zaskrbljene, da bodo tarča žaljivk. z Katera so vaša glavna sporočila? z Kako bodo igralke vedele, da jih podpirate? z Kaj predlagate, da igralke naredijo? Razmislite, katera spletna orodja bi lahko uporabili za krepitev solidarnosti med igralkami. 2. SKUPINA: POŠILJANJE SPOROČILA ‚STORILCEM‘ Vaša skupina bo nagovorila tiste, ki običajno žalijo igralke, ali jih to mika? z Katera so vaša glavna sporočila? z Kako jih boste prepričali, da tega ne bodo več počeli? z Katere informacije potrebujete? Razmislite, katera spletna orodja bi lahko uporabili, da bi sporočilo poslali čim večjemu številu ljudi iz vaše ciljne javnosti. 3. SKUPINA: SPLETNI IGRALCI PODPIRAJO AKCIJO Vaša skupina bo obravnavala spletno skupnost igralcev, ki so priča sovražnemu govoru, uperjenemu proti svojim soigralkam, a sami nikoli ne sodelujejo pri tem. z Kaj morajo vedeti? z Kaj hočete, da naredijo? z Kako jih boste prepričali, da bodo to naredili? Razmislite, katera spletna orodja bi lahko uporabili, da bi k ukrepanju pritegnili čim več igralcev. IZROČKI Nova pravila igre
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=