ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah
Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 50 3. DEL: AKCIJA 4. DEL: RAZMISLEK IN NAUKI z Poročanje po izvedeni akciji je enako pomembno kakor priprava na akcijo. Če gre za kampanjo v teku, si morate vzeti nekaj časa za razmislek o procesu kmalu po njegovemzačetku. To je zelo pomembno, ker se lahko zdi, da ima veliko enkratnih akcijmaloučinka, zaradi česar skupina lahko izgubimotivacijo. V tej fazi obravnavajte vse pomisleke udeležencev, češ da „ni imelo smisla izvajati prav te akcije“ ali „akcija ni uspela“. Spomnite jih, da so kampanje običajno sestavljene iz številnih akcij in dejavnosti, ki le skupaj lahko spremenijo obnašanje in odnos. z Razmišljanje udeležencev uporabite pri načrtovanju prihodnjih akcij. z Na začetku srečanja udeležence prosite, da opišejo svoje občutke po koncu dneva akcije. Udeleženci lahko drug za drugim na kratko opišejo svoje občutke. z Razdelite jih v skupine po štiri udeležence ali pet udeležencev, da bodo razpravljali o spodnjih vprašanjih. – Kaj po vašemmnenju ni bilo ustrezno? – Ali je bilo težje, kot ste predvidevali, ali se je zgodilo kaj nepričakovanega? – Kateri so glavni dosežki akcije? Ali se ujemajo s cilji, zastavljenimi na začetku? – Kakšen je nauk akcije? z Majhne skupine združite in se pogovorite o različnih odgovorih na ta vprašanja. Ob koncu povzemite nekaj vtisov o celotnem procesu: – Ali ste zadovoljni z načrtovanjem in izvedbo akcije? – Kaj ste se pri tem naučili? (naštejte glavne nauke za prihodnje akcije o kateri koli temi) – Kateri so za vas osebno najpomembnejši rezultati? Ali sta se vaša mnenje ali odnos spremenila? – Kako bi lahko nadaljevali vaše delo? Ali želite nadaljevati delo? IDEJE ZA (NADALJNJE) AKCIJE Skupino spodbudite, da bo še naprej dejavna pri reševanju težav, ki so jih odkrili. Lahko uporabijo težave s seznama na začetku 2. dela ali pa uporabijo druge pristope k izbrani težavi. Priprave, ki ste jih opravili pri načrtovanju te dejavnosti, bodo koristne za pripravo drugih akcij in so morda udeležence navdušile, da bodo v kampanji še bolj dejavni. Preverite, ali so udeleženci resnično poslali poročilo o akciji gibanju Ne sovražnemu govoru. Lahko se povežejo z drugimi skupinami – tudi skupinami iz različnih držav – in načrtujejo nadaljevanje svojega dela. Akcija in izvajanje kampanje korak za korakom
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=