ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 215 3. Izvedite aktivnosti dan na sodišču iz tega priročnika (120 minut). Udeleženci odigrajo kratko sodno obravnavo resnične zadeve iz sodne prakse Evropskega sodišča za človekove pravice. Več o tem na 29. strani. 4. Vzemite si kratek odmor (20 minut). 5. Ko končate dejavnost, udeležence razdelite v majhne skupine in jih prosite, da na svojih priljublje- nih interaktivnih spletnih straneh poiščejo politike o rasizmu ali drugih oblikah sovražnega govora. Skupine imajo za to na voljo 20 minut. Nato vsi udeleženci skupaj razpravljajo in primerjajo različne politike, ki so jih našli. Vprašajte jih, če se jim zdi, da katera od politik pomanjkljivo varuje uporabnike in kako bi jih spremenili, da bi bile zadovoljive (40 minut). To je ena od možnosti pri dejavnosti branje pravil iz tega priročnika. Več informacij o dejavnosti je na 106. strani. 6. Ko boste izvedli to dejavnost, boste morda želeli: (30 minut) – udeležencempredvajati videomladinskekampanjegibanjaNe sovražnemugovoruali videoprojek- ta No Hate Ninja: zgodba omačkah, samorogih in sovražnemgovoru (A story about cats, unicorns and hate speech) (https://www.coe.int/en/web/no-hate-campaign/videos1) in jim predstaviti mladinsko kampanjo gibanja Ne sovražnemu govoru. Več o gibanju lahko preberete v 2. poglavju tega priročnika: Gibanje Ne sovražnemu govoru na 15. strani; – pogovoriti se o tem, kako bi mladi lahko uporabljali internet, ne da bi spodbujali sovražni govor, in na podlagi pogovora napišite seznam priporočenih in odsvetovanih dejanj, ki bo mladim v pomoč, kako pri uporabi interneta upoštevati človekove pravice. 7. Na kratko izvedite vrednotenje delavnice (tako da na primer vsak udeleženec s ključno besedo pove, kaj se je na delavnici naučil) (5 minut). Predlogi za delavnice, zasnovane na tem priročniku

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=