ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 183 5.7 STRATEGIJE KAMPANJ Kampanja Sveta Evrope za boj proti sovražnemu govoru na spletu je zagotovila številne primere dobre prakse in učenja glede strategij in akcij kampanj. Čeprav se je kampanja gibanja Ne sovražnemu govoru končala, je najpomembnejše, da se še naprej s kampanjami in akcijami borimo proti sovražnemu govoru. Vi in vaši prijatelji se lahko na različne načine borite proti sovražnemu govoru in ohranjate zapuščino kam- panje. Ne pozabite preveriti Zbirke virov, ki je nastala v okviru kampanje: https://www.coe.int/en/web/ no-hate-campaign/compendium-of-resources Nekateri med njimi so navedeni v tem delu. 1. izobraževanje in ozaveščanje, 2. boj proti predsodkom in sovražnemu govoru, ki so že na spletu, 3. spodbujanje drugih ljudi za sodelovanje, 4. izražanje solidarnosti z žrtvami ali ciljnimi skupinami, 5. daljnoročne strategije. Tapodročjasepogostoprekrivajo,kadarpasene,jevečinomamogočeokrepitienodejavnostssestavinamidruge. Na primer: z Neposredno nasprotovanje sovražnemu govoru s ponujanjem alternativnega govora bo imelo tudi izobraževalni učinek. Če je tak alternativni govor ali dialog objavljen na socialnih omrežjih, je lahko v pomoč pri spodbujanju drugih. z Akcija ozaveščanja in informiranja o sovražnem govoru na spletu je tudi odločni izraz solidarnosti z žrtvami sovražnega govora. Lahko se uporabi za poziv k podpisovanjupeticije, ki odpolitikov zahteva, da se spoprimenjo s to težavo. z Prijava primera sovražnega govora in objava odgovora upravitelja spletne strani na blogu lahko spodbudita druge uporabnike, da so pozorni na podobne primere in da jih tudi sami prijavljajo. Seznam seveda ni dokončen in naj bo le vir možnih idej. V svoji skupini boste prav gotovo sposobni priti do svojih idej! Nekateri predlogi tudi niso primerni za vse okoliščine. Na primer, prijava komentarja ali objave je včasih pretiran odziv: mogoče je lažje poslati vprašanje avtorju izvorne objave in videti, ali bo spremenil svojo izjavo ali umaknil komentar. V drugih primerih pa je lahko osebni stik z nekom, ki je objavil žaljiv komentar, neprimeren. Vedno je treba presoditi, kakšno je najprimernejše in najučinkovitejše ukrepanje. S temi predlogi lahko dopolnite dejavnosti iz tega priročnika in spodbudite prijatelje ali skupino, da se aktivno vključijo v gibanje Ne sovražnemu govoru. z Skupino ali prijateljemorateobvezno vključiti vnačrtovanjedejavnosti. Ljudje se veliko raje vključujejo v dejavnosti, če so lahko sodelovali pri oblikovanju njihovih ciljev in metod. z Opozorite jih, da aktivnodelovanje pritegne pozornost: pritegovanje pozornosti na spletupa pomeni biti opazen v množici! z Opozorite jih, da je mogoče informacije širiti s slikami, videoposnetki in glasbo, pa tudi samo z be- sedami. Oblika sporočila je lahko enako pomembna kakor njegova vsebina! z Ne pozabite v Zbirki virov poiskati ideje (https://www.coe.int/en/web/no-hate-campaign/compen- dium-of-resources)! Strategije kampanj

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=