ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 144 DRUGE MOŽNOSTI Kampanjo lahko tudi preusmerite v boj proti sovražnemu govoru proti drugim tarčam, na primer ženskam, mladim z invalidnostmi, verski manjšini, Romom. Če člani skupine obvladajo informacijske tehnologije, lahko za oblikovanje spletne strani uporabijoprogram za urejevanje besedila ali prosto dostopno platformo, kot sta Wordpress ali Blogger. Seveda to zahteva več časa. Glede na čas, ki ga imate na voljo, lahko udeležence prosite, da navedejo nekaj svojih najljubših spletnih strani in nekaj takih, ki jih najmanj cenijo. Na ta način bi lahko opozorili na zadeve, ki bi jih bilo dobro pri oblikovanju spletne strani upoštevati. Če je dovolj časa, je dobro začeti skupno razpravo o strategiji za forum. Lahko sestavite seznam prednosti in pomanjkljivosti politike, ki omogoča vse komentarje in ne zahteva prijave. Med dejavnostjo lahko tudi analizirate spletno stran kampanje gibanja Ne sovražnemu govoru, kot da kampanjo vodi vaša skupina. IDEJE ZA AKCIJO Po pogovoru o dejavnosti udeležence seznanite z gibanjem Ne sovražnemu govoru Sveta Evrope in jih spodbudite, da obiščejo njegovo spletno stran in se mu v svoji državi pridružijo. Načrti za spletne strani, ki so bili pripravljeni med dejavnostjo, se lahko uporabijo kot podlaga za pripra- vo spletnih strani dejanske kampanje. V takem primeru bi bilo treba zbrati predloge vseh skupin in bi vsebino strani pripravili vsi skupaj. To bi bil potem dolgoročnejši projekt, ki bi zahteval tudi sodelovanje usposobljenih ljudi, ki bi lahko dali vsebino na splet. Udeleženci bi lahko oblikovali tudi skupinsko stran na družbenem omrežju. Raziskali bi lahko, kakšni so dejanski medetnični odnosi v njihovi skupnosti. Začeli bi lahko pri lokalnih nevladnih organizacijah. SEZNAM NALOG: V skupini razpravljajte o teh vprašanjih: 1. Kdo sestavlja vašo ciljno javnost? Na primer mladi, člani lokalne skupnosti, pripadniki etničnih manjšin, pripadniki ‚bele‘ večine ipd., ves svet? 2. Kaj je cilj vaše kampanje in kako se ji ljudje lahko pridružijo? 3. Kakšna je vaša politika glede objavljanja komentarjev? z Bi se morali uporabniki prijaviti, preden objavijo komentar? z Kakšna je vaša politika glede foruma: se lahko objavi karkoli ali so nekateri komentarji ne- sprejemljivi? IZROČKI Spletni napad

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=