ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 126 3. Vprašajte udeležence, ali poznajo kakšno skupino, ki je žrtev neupravičenih stereotipov in je pogosto tarča diskriminatornih dejanj, nadlegovanja ali sovražnega govora. Razložite, da boste pri dejavnosti analizirali način, kako mediji običajno prikazujejo eno takih skupin, tj. priseljencev. 4. Pokažite publikacije, ki ste jih izbrali, in povejte, da bo delo, to je analiza načina, kako so priseljenci prikazani v medijih, potekalo v skupinah. Razložite jim, da se bodo morali vprašati, ali publikacije prikazujejo priseljence ... – na splošno pozitivno, – na splošno negativno ali – nevtralno. 5. Uporabite seznamza preverjanje (128. stran ), da ugotovite, ali udeleženci razumejo, na kaj morajo biti pozorni pri analizi. Spodbudite jih, da vključijo vse dodatne informacije, ki se jim zdijo pomembne. 6. Udeležence razdelite v skupine po pet ali šest oseb in vsaki skupini dajte dva izvoda ali tri izvode istega časopisa, pripravljene pole papirja, pisala, lepilo, škarje itd. Pojasnite, naj seznam za preverja- nje uporabijo zato, da prepoznajo čim več predsodkov in nato svoje ugotovitve predstavijo v obliki kolaža. Uporabijo naj izstrižke iz časopisov in jih opremijo s podatki in lastnimi slikami ali besedilom. Povejte, da bodo ob koncu dejavnosti vsi kolaži razstavljeni. 7. Ko skupine končajo delo, obesite kolaže in dajte skupinam čas, da si ogledajo delo drugih skupin. Nato skupine združite za pogovor o dejavnosti. POGOVOR NA KONCU DEJAVNOSTI z Udeleženci naj povejo svoje splošno mnenje o dejavnosti: se jim je zdela koristna/jih je presenetila? Kakšen je njihov splošni vtis o tem, kako mediji prikazujejo priseljence in ali menijo, da so ‚pošteno‘ prikazani? z Če v kolažih ni ‹dobrih› zgodb, vprašajte udeležence, kakšne dobre zgodbe bi lahko vključili, da bi prikazali tudi drugo plat priseljevanja. Ali so v časopisih naleteli na primer na dobre zgodbe o ‚nepriseljencih‘? z Zakaj so po njihovemmnenju priseljenci po vsem svetu postali tarča diskriminacije, nadlegovanja in sovražnega govora? Kako pomembna je vloga medijev pri krepitvi negativnih stereotipov? z Soudeleženci naleteli na podobne predsodke ali nestrpni odnos na spletnih straneh, ki jihobiskujejo? Naj navedejo kakšen primer. z Kakšnebi bile lahkoposledice kulture, ki priseljence ‚krivi‘ za večino težav vdružbi, zapriseljence, njiho- ve družine in otroke ter celotno družbo? Kako se to odraža v sovražnemgovoru, ki cilja na priseljence? z Kaj lahko mladi storijo za spodbujanje bolj pozitivnega pogleda na priseljence? Poznajo kakšne spletne strani s pozitivnimi novicami o priseljencih? Njihove zgodbe

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=