ZAZNAMKI - Priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah

Zaznamki – priročnik za boj proti sovražnemu govoru na spletu z izobraževanjem o človekovih pravicah 124 tudi kadar izražajo negativno mnenje o posameznih skupinah. Pri tem jim lahko pomagate z nekaj stavki, na primer: – „Slišal sem govorice, da ...“ – „Nekateri ljudje menda menijo, da ...“ – „Mi lahko pomagate razumeti ...?“ – „Zakaj bi bilo to prepričanje zmotno?“ z Spodbujajte udeležence, da se vsaj enkrat vključijo v razpravo! DRUGE MOŽNOSTI Ko ste zbrali trditve, lahko udeležencem pred razpravo daste na voljo nekaj časa, da razmislijo o njih in si pripravijo komentarje. Lahko tudi razdelite trditve/vprašanja med udeležence in jih prosite, da pripravijo kratke argumente za razpravo. Razprava lahko nato poteka v ozračju večjega splošnega zavedanja. Dejavnost se lahko organizira tudi v obliki posameznih dejavnosti, in se na primer v vsaki od njih obravna- vajo predsodki, katerih tarča je le ena družbena skupina. Za vsako dejavnost lahko pripravite informacijo o položaju take skupine v vaši državi ali pa prosite skupino, da jo pripravi. Sodelujoči lahko pripravijo tudi videoposnetke z informacijami, ki dokazujejo neresničnost splošno spre- jetih prepričanj. Uporabite spletno stran gibanja Ne sovražnemu govoru za širjenje teh videoposnetkov in sporočil ter za seznanjanje z resnico. IDEJE ZA AKCIJO z Udeleženci lahko pripravijo videoposnetke z informacijami, ki so drugačne od splošno sprejetih prepričanj. z Udeležence lahko spodbudite, da proučijo teme, ki niso bile v celoti obravnavane v razpravi, in o svojih ugotovitvah poročajo skupini. z Na začetku lahko sestavijo seznam‚ mitov, ki jih je treba razbiti'. Na seznam lahko uvrstijo nekaj najpogostejših predsodkov o posameznih tarčah, in argumente, informacije in statistične podatke, ki te predsodke izpodbijajo. z S skupino lahko tudi začnete pripravljati seznam nasprotnih argumentov, ki jih udeleženci lahko uporabijo, ko na spletu najdejo predsodek ali rasistično vsebino. Pomembno je tudi, da se pogovo- rite, kako naj te argumente uporabijo na spletu. Lahko jim na primer dodajo humor, jih vključijo v informacije ali delijo povezave. Recimo bobu bob

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=