SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

37 Viri Batagelj, T. in Lekić, K. (2021). Kaj lahko naredim, da mi bo lažje? Veščine za vsakdan in viri opore v stiski - priročnik za mladostnice in mladostnike . Nacionalni inštitut za javno zdravje. www.zadusevnozdravje.si/wp-content/uploads/2022/06/Priroc%CC%8Cnik-Kaj-lahko- naredim-da-mi-bo-laz%CC%8Cje-za-mladostnike.pdf Durlak, J. A., Domitrovich, C. E., Weissberg, R. P. in Gullotta, T. P. (Ur.). (2017). Handbook of Social and Emotional Learning: Research and Practice . The Guilford Press. Lekić, K., Tratnjek, P., Konec Juričič, N. in Cugmas, M. (2014). Srečanja na spletu: potrebe slovenske mladine in spletno svetovanje . Nacionalni inštitut za javno zdravje. Rafla, M., Carson, N. J. in DeJong, S. M. (2014). Adolescents and the internet: what mental health clinicians need to know. Current Psychiatry Reports , 16 (9), 472. doi.org/10.1007/s11920-014-0472-x Saha, K., Chandrasekharan, E. in De Choudhury, M. (2019). Prevalence and Psychological Effects of Hateful Speech in Online College Communities. Proceedings of the ... ACMWeb Science Conference. ACMWeb Science Conference , 2019 , 255–264. doi.org/10.1145/3292522.3326032 Sedlar Kobe, N., Lekić, K., Konec Juričič, N., Tacol, A., Tratnjek, P. in Kralj, D. (2017). Šolski preventivni program To sem jaz: razvoj socialno-emocionalnih kompetenc in izzivi preventivnega delovanja v šolskem kontekstu (M. Orel in S. Jurjevčič, Ur.; str. 65–75). EDUvision. Sedlar, N., Boben, D., Lekić, K., Tacol, A., Konec Juričič, N., Tratnjek, P., Kralj, D. in Roškar, S. (2019). Evalvacija šolskega preventivnega programa To sem jaz . Šolsko svetovalno delo , 23 (2/3), 14–25. Tacol, A., Lekić, K., Konec Juričič, N., Sedlar Kobe, N. in Roškar, S. (2019). Zorenje skozi To sem jaz: razvijanje socialnih in čustvenih veščin ter samopodobe - priročnik za preventivno delo zmladostniki (K. Lekić, A. Tacol, D. Tacol, N. Konec Juričič, P. Tratnjek, in D. Kralj, Ur.; Prenovljena izd. priročnika 10 korakov do boljše samopodobe iz leta 2011). Nacionalni inštitut za javno zdravje. nijz.si/wp-content/uploads/2022/07/tsj_prirocnik_e_objava_koncna_27_6_2019.pdf United Nations Educational in Scientific and Cultural Organization (UNESCO). (2023). Addressing Hate Speech Through Education: A Guide for Policy-makers . United Nations. doi.org/10.18356/9789231005817 Wypych, M. in Bilewicz, M. (2024). Psychological toll of hate speech: The role of acculturation stress in the effects of exposure to ethnic slurs on mental health among Ukrainian immigrants in Poland. Cultural Diversity & Ethnic Minority Psychology , 30 (1), 35–44. doi.org/10.1037/cdp0000522

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=