SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI
3.2.2 Metka Kuhar: Travma kot dejavnik sovražnega govora: Prepoznavanje in celjenje posledic travme ter spodbujanje sočutnega jezika ....................... 159 3.2.3 Maruša Naglič & Niki Jakol: Ustvarjanje okolja za psihološko varnost (skozi prizmo polivagalne teorije): Zgodba nekega mladostnika in njegove profesorice ............................................................................................ 166 3.2.4 Miran Pustoslemšek: Razumevanje procesov med sovraštvom kot čustvom in sovražnostjo kot elementom osebnostne motnje ................................... 178 3.2.5 Tomaž Erzar: Prepoznavanje in sočutna obravnava travmatičnega ozadja sovražnega govora – pot do prijaznih besed ........................................... 182 3.2.6 Katarina Lia Kompan Erzar: Spodbujanje posttravmatske rasti z uravnovešanjem pristnosti in uglašenosti – kako opolnomočiti mladostnike za zdrave medsebojne odnose ................ 186 3.2.7 Mateja Petric: Krepitev psihološke odpornosti za blaženje posledic psihološkega in odnosnega nasilja ...................................................................... 193 3.2.8 Iva Nežič Glavica: Odnosna dimenzija in spodbujanje prosocialnega vedenja v holističnih pedagogikah ......................................................... 198 3.3 Pristopi, priporočila in podpora ..................... 205 3.3.1 Zora Rutar Ilc: Sočutni pogovori z mladimi v stiski (kaj reči in narediti, kaj raje izpustiti) .................. 207 3.3.2 Vita Poštuvan: Sočutna komunikacija v kriznih situacijah in samomorilni stiski ........................... 210 3.3.3 Mitja Černko: Krepitev obnovitvene prosocialnosti med mladimi ..................................................... 216 3.3.4 Dmitriy Kopina: Nenasilno komuniciranje – jezik življenja: možnosti za uporabo empatije in iskrenosti pri razvoju otrok in mladostnikov ............. 231 3.3.5 Gašper Grobelšek: Osnove pogovorne hipnoze za umirjanje konfliktov in ustvarjanje sočutnega stika ................................................................................. 241 3.3.6 Dejan Verčič: Pozitivni govor: komunikacijska priporočila za javne osebe glede umirjanja sovražnega govora in spodbujanja sočutnega jezika (med mladimi) .................................................................... 247 3.3.7 Alenka Oblak in Mitja Černko: Krog kot pot prevajanja skupinske polarizacije v skupinsko modrost .................................................................................................. 251 3.3.8 Petra Založnik: Ustvarjanje prostorov in vodenje procesov, v katerih se prebudita sodelovanje in zavzetost ........................................................... 264 4 PRISPEVKI NEVLADNIH ORGANIZACIJ IN POSAMEZNIKOV IZ CIVILNE DRUŽBE ........................................................................................... 273 4.1 Mladinski Kulturni Center Maribor , Doris Špurej: Projekt Ujemi grafit .......................................... 274 4.2 Društvo Parada ponosa: Projekt Transformacija sovražnega govora ........................................................................ 277 4.3 Mlad.si: Portal www.mlad.si kot križišče mladosti ..... 281 4.4 Mladinski center Prlekija: Proti sovražnemu govoru v Mladinskem centru Prlekije ................................. 284 4.5 Mladinski center Velenje: Projekti in spopadanje z medvrstniškim nasiljem .............................. 286 4.6 Mladinski svet Ljutomer: Iz sovražnega v prijazni jezik v Mladinskem svetu Ljutomer ............... 288 4.7 Mladinski center Dravinjske doline: Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga ................. 289 4.8 Mladinski svet Slovenije , Sabina Belc in Borut Cigale: Mladinski sektor – glas proti sovražnemu govoru ...................................................................... 294 4.9 Dijaška organizacija Slovenije: Sovražni govor med mladimi ........................................................................ 299 4.10 Društvo Center za pomoč mladim: Aktivnosti društva na področju boja proti sovražnemu govoru ....................................................................... 302 4.11 Zavod BOB: Mladi – sovražni govor – mladinsko delo .................................................................................. 303 4.12 Gibanje Svoboda Mladi: Izobraževanje in zgled proti sovražnemu govoru ....................................... 308 4.13 Radio Študent , Vid Bešter: Praktične težave srečevanja z odgovornostjo ..................................................... 311 4.14 Mlada Slovenija , David Tomažin: Se v politiki res samo deremo? ............................................................................ 315 4.15 Socialna akademija , Andreja Snoj Keršmanc in Matej Cepin: Draga politična nasprotnika, vabljena na zmenek! ....................................................................... 317 4.16 KUD Pozitiv – DIC , Drago Pintarič: DIC Tinder in (ne)varni splet ............................................................................... 324 4.17 Matic Gorenc: Paradoks tolerance – kakšen svet želimo soustvarjati? ............................................................ 328 4.18 Simona Rebolj: Ko odraslim zmanjka prepričljivih besed in dejanj, na mladih spet svet stoji! ...................... 332 4.19 Branko Pintarič: O sovraštvu govori se vsepovsod ....................................................................................... 337 Pojmovno kazalo ............................................................................... 338
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=