SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

19 Study Across Three South East European Countries. Prevention Science , 20 (4), 555–565. doi.org/10.1007/s11121-019-01012-6 Mitchell, K. J., Ybarra, M. in Finkelhor, D. (2007). The relative importance of online victimization in un- derstanding depression, delinquency, and substance use. ChildMaltreatment , 12 (4), 314–324. doi.org/10.1177/1077559507305996 Nixon, C. L. (2014). Current perspectives: the impact of cyberbullying on adolescent health. Ado- lescent Health, Medicine and Therapeutics , 5 , 143–158. doi.org/10.2147/AHMT.S36456 Schnepf, S. V., Boldrini, M. in Blaskó, Z. (2023). Adolescents’ loneliness in European schools: a multi- level exploration of school environment and individual factors. BMC Public Health , 23 (1), 1917. doi.org/10.1186/s12889-023-16797-z Smahel, D., Machackova, H., Mascheroni, G., Dedkova, L., Staksrud, E., Ólafsson, K., Livingstone, S. in Hasebrink, U. (2020). EU Kids Online 2020: Survey results from 19 countries . Entités externes, EU Kids Online. hdl.handle.net/20.500.12162/5299 Tacol, A., Lekić, K., Sedlar Kobe, N., Roškar, S. in Konec Juričič, N. (2019). Zorenje skozi To sem jaz: razvijanje socialnih in čustvenih veščin ter samopodobe - priročnik za preventivno delo z mla- dostniki (K. Lekić, A. Tacol, D. Tacol, N. Konec Juričič, P. Tratnjek, in D. Kralj, Ur.). Nacionalni inštitut za javno zdravje. nijz.si/wp-content/uploads/2022/07/tsj_prirocnik_e_objava_ koncna_27_6_2019.pdf Vintar Spreitzer, M., Baš, D., Radšel, A., Anderluh, M., Vreča, M., Reš, Š., Selak, Š., Hudoklin, M. in Osredkar, D. (2021). Smernice za uporabo zaslonov pri otrocih in mladostnikih (M. Vintar Spreitzer, Ur.). Sekcija za primarno pediatrijo Združenja za pediatrijo Slovenskega zdravniš- kega društva. nijz.si/zivljenjski-slog/nekemicne-zasvojenosti/zasloni/

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=