SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

292 V okviru projekta jeMladinski center Trbovljemed letoma 2010 in 2012 izvajal enoletna usposabljanja za mladinske delavce na temo medkulturnega dialoga, v okviru katerih so pripravili dejavnosti ali lastne projekte, prilagojene potrebam njihovih lokalnih skupnosti. Izdana je bila tudi publikacija Mladinski delavci v medkulturnem dialogu , ki služi kot gradivo za izvajanje dejavnosti za mlade na temo medkulturnega dialoga in razumevanja drugih kultur. Projekt je imel več pomembnih dosežkov in vplivov: — Krepitev medkulturnih kompetenc: Mladi so pridobili pomembne veščine in znanja, ki so jim omogočila boljše razumevanje in spoštovanje različnih kultur. — Povečanje mobilnosti mladih: Sodelujoči mladi so imeli priložnost obiskati države, katerih kulturni ambasadorji so postali, in pridobiti dragocene osebne izkušnje. — Izboljšanje socialnih in državljanskih kompetenc: Dejavnosti projekta so prispevale k razvoju socialnih, kulturnih in državljanskih kompetenc mladih, kar je okrepilo njihovo aktivno državljanstvo. — Vzpostavitev trajnih vezi med mladinskimi organizacijami in šolami: Projekt je spodbudil medsebojno sodelovanje med različnimi mladinskimi organizacijami in srednjimi šolami, kar je omogočilo nadaljnje izmenjave in sodelovanja. Slika 6: Fotografija projektnih sodelavcev, prostovoljcev in prostovoljk ter sodelujočih v projektu po izvedenem usposabljanju MAMD. Mladi, ki so sodelovali v projektu, so izkušnjo ocenili zelo pozitivno. Ana, ena izmed udeleženk, je povedala: »Projekt mi je omogočil, da sem spoznala ljudi iz različnih kultur in bolje razumela njihovo življenje in vrednote. Kot mlada ambasadorka medkulturnega dialoga sem pridobila dragocene veščine, ki mi bodo koristile skozi vse življenje.«

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=