SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

291 Ciljne skupine, ki smo jih nagovarjali s projektom, so bile različne: 1. otroci iz drugih govornih območij, ki obiskujejo osnovno šolo 2. osnovnošolski otroci in srednješolska mladina 3. odločevalci/-ke 4. pedagoški kader, mladinski/-e delavci/-ke in mladinski/-e voditelji/-ce 5. aktivisti/-ke manjšinskih in kulturnih organizacij 6. splošna javnost, lokalni mediji Slika 4: V okviru projekta smo vključevali, izobraževali in ozaveščali različne ciljne skupine. V sklopu razširjanja in promocije projekta je bilo izdanih šest številk časopisa Mladi ambasadorji medkulturnega dialoga. Izvedena je bila tudi raziskava o stopnji pripravljenosti mladih za medkulturni dialog . Analiza je pokazala, da mladi dobro razumejo večplasten pojem medkulturnega dialoga in da se zavedajo njegovih splošnih pozitivnih učinkov v družbi. Slika 5: Izvod časopisa MAMD

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=