SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

277 4.2 Društvo Parada Ponosa Projekt Transformacija sovražnega govora S projektom Transformacija sovražnega govora smo želeli na Društvu Parada ponosa celostno in strateško obravnavati sovražni govor v različnih okoliščinah in je namenjen vsem, ki delajo z mladimi, mladim iz marginaliziranih skupin ter tudi organizacijam, ki se ukvarjajo s področjem sovražnega govora in/ali marginaliziranimi skupinami. Temelji namreč na prepričanju, da sta neposredna konfrontacija in/ali izključevanje oseb, ki med izvajanjemmladinskih aktivnosti uporabljajo sovražni govor, neustrezen in nekonstruktiven način odziva. Zato želi ponuditi alternativna orodja, ki združujejo izkušnje raznolikih mednarodnih sodelujočih organizacij pri delu z marginaliziranimi skupinami mladih – metode, postopke in smernice, ki osebam, ki delajo s skupinami mladih, omogočajo obravnavo in razreševanje konfliktov ter pojavljanja sovražnega govora med mladimi na trajnosten način. Z izvedbo ključnih aktivnosti – usposabljanje za mlade, mladinske in pedegoške delavke_ce, povezovanje in sodelovanje s partnerskimi organizacijami, vzpostavitev spletnega zemljevida in mobilne aplikacije za mapiranje sovražnega govora v javnemu prostoru – ter ob pomoči medijske kampanje za ozaveščanje splošne javnosti sledimo zastavljenim ciljem vzpostavitve interdisciplinarne koalicije za obravnavo sovražnega govora, izobraževanja o pomenu in družbenih posledicah sovražnega govora ter opolnomočenja vseh, ki delajo s skupinami mladih na področju obravnave sovražnega govora. Posledično opažamo povečano število prijav sovražnega govora za to namenjenimmehanizmom, večjo ozaveščenost javnosti o tem, kaj sovražni govor je, boljšo ozaveščenost in usposobljenost strokovnih kadrov s področja šolstva in mladine za prepoznavanje, obravnavo in transformacijo sovražnega govora, ne nazadnje pa imamo tudi na novo razvite mehanizme in načine spoprijemanja z različnimi vrstami sovražnega govora. V okviru projekta so bili razviti različni priročniki (v elektronski obliki dostopni na spletni strani): Slika 1: Naslovnica priročnika (učni pripomoček za pedagoške in druge šolske delavke_ce)

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=