SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI

215 Poštuvan, V. (2023). Pogovor o samomoru: praktični priročnik za pogovor o najtežjih življenjskih vprašanjih . Založba Univerze na Primorskem. doi.org/10.26493/978-961-293-122-3 Poštuvan, V., Dečman, T., Dvoršak, L., Golja, F., Rus, R. in Uran, Z. (2022). Naslavljanje močnih čustvenih reakcij in stisk. V N. Zadravec Šedivy in V. Poštuvan (ur.), Samomorilno vedenje mladostnikov: razvoj in implementacija preventivno-intervencijskih programov (Brezplačna izd., str. 98–105). Založba Univerze na Primorskem. Sisask, M., Värnik, P., Värnik, A., Apter, A., Balazs, J., Balint, M., Bobes, J., Brunner, R., Corcoran, P., Cosman, D., Feldman, D., Haring, C., Kahn, J.-P., Poštuvan, V., Tubiana, A., Sarchiapone, M., Wasserman, C., Carli, V., Hoven, C. W. inWasserman, D. (2014). Teacher satisfaction with school and psychological well-being affects their readiness to help children withmental health problems. Health Education Journal , 73 (4), 382–393. doi.org/10.1177/0017896913485742 Štirn, M. in Poštuvan, V. (2020). Psihološka pomoč po kriznih dogodkih. V V. Poštuvan (ur.), Znanja, spretnosti in kompetence na področju duševnega zdravja: izbrane teme za psihologe in njim sorodne poklice (str. 73–88). Založba Univerze na Primorskem. www.hippocampus.si/ISBN/978-961-6963-17-6/73-88.pdf Xu, H. G., Kynoch, K., Tuckett, A. in Eley, R. (2020). Effectiveness of interventions to reduce emergency department staff occupational stress and/or burnout: a systematic review. JBI Evidence Synthesis , 18 (6), 1156–1188. doi.org/10.11124/JBISRIR-D-19-00252

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=