SOČUTNI JEZIK MED MLADIMI
203 Lieberman, M. D. (2013). Social: Why our brains are wired to connect . Crown Publishers/RandomHouse. Musek Lešnik, K. (2021). Pozitivna psihologija za vrtce, šole in starše . Mladinska knjiga. Nežič Glavica, I. (2021). Geštalt pedagogika v službi oblikovanja duhovno-religiozne dimenzije življenja. Bogoslovni vestnik , 81 (1), 135–147. Nežič Glavica, I. (2022). Resonanca in edukacija: temeljni poudarki resonančne pedagogike skozi prizmo resonančnih odnosov. Bogoslovni vestnik , 82 (3), 715–724. Perlmutter, D. in Perlmutter, A. (2021). Negovani možgani: razstrupljanje, ki jasni misli, poglablja čustva in zagotavlja srečo . UMco. Robinson, K. in Aronica, L. (2015). Kreativne šole: množična revolucija, ki preoblikuje izobraževanje . Eno. Rogers, C. R. (1995). On Becoming a Person: A Therapist’s View of Psychotherapy . Houghton Mifflin Harcourt. Rosa, H. (2013). Beschleunigung und Entfremdung: Entwurf einer kritischen Theorie spätmoderner Zeitlichkeit (R. Celikates, Prev.; 10. izd.). Suhrkamp Verlag. Rosa, H. (2019). Resonanz: Eine Soziologie der Weltbeziehung (4. izd.). Suhrkamp Verlag. Rosa, H. in Endres, W. (2016). Resonanzpädagogik: Wenn es im Klassenzimmer knistert (2. izd.). Beltz. Schleicher, A. (2019). PISA 2018: Insights and Interpretations . OECD Publishing. www.oecd.org/content/dam/oecd/en/about/programmes/edu/pisa/publications/ national-reports/pisa-2018/PISA%202018%20Insights%20and%20Interpretations%20 FINAL%20PDF.pdf Ščuka, V. (2008). Izzivi za prihodnost. Didakta, 18(114), 20–24. www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-IP70825L Schübel, T. (2023). Einführung in die Gestaltpädagogik: Kontakt und Dialog im pädagogischen Alltag . Beltz Juventa.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=