Prostori za mlade
gon za večje prevzemanje odgovornosti, saj je namen, da se mladim preda tudi ključ od sobe. Težave, ki jih nameravate ali želite rešiti v zvezi s prostori: »Večna težava« je prezračevanje, saj se mladinski cen- ter nahaja v kleti. Imamo sicer dva klimata, vendar to ne nadomesti dejanskega dovoda svežega zraka. Druga težava je doseg mladih, saj kljub promociji naših programov dosežemo omejeno število mladih. Opis aktivnosti prisotnosti na virtualnih prostorih: Facebook Basement Mladi zmaji: namenjen promociji dogodkov in aktivnosti mladinskega centra, stran nudi podporo tudi ostalim aktualnim kulturno-umetniških vsebinam za mlade. Instagram: poleg zgoraj naštetega je to tudi kanal za ohranjanje stika z uporabniki – preko interaktivnih storyjev in privat sporočil. Splošno glede komuniciranja: Mladi zmaji na Instagram straneh posameznih enot skrbimo za komunikacijo dnevnega oz. tedenskega (lokalnega) utripa posamezne enote (dogajanje v centrih), na Facebooku dajemu pou- darek komuniciranju vsebin zavodskega, sektorskega, nacionalnega pomena, spletna stran je namenjena ko- munikaciji aktualnih aktivnosti – novic, zanimivosti in mesečnega dogajanja zavoda ter predstavitvi naših pro- storov, programov in tima. Izzivi in rešitve, ki bi jih želeli izpostaviti, če sredstva ne bi bila ovira: Mladinski center še bolj promovirati in s tem doseči več- je število mladih iz celotnega območja MOL (npr. Jumbo plakati, video zasloni, ki stojijo na nekaterih avtobusnih postajah, posebno avtobusno linijo iz npr. študentskih naselij (št. naselje vstopna postaja, Črnuče izstopna)). Organizacija miniaturnih, a hkrati eksluzivnih koncertov znanih glasbenih imen, zanimivih tudi za starejše od 29. let. Zagotoviti višje (konkurenčne posamezni panogi) hono- rarje mladim, ki soustvarjajo v mladinskem centru in že prehajajo iz polja polprofesionalnega v profesionalnega.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=