Prostori za mlade

119 na družbenih omrežjih, med drugim pa tudi snemamo in objavljamo različne video vsebine in podcaste. Poleg tega smo razvijali kar nekaj iger z namenom krepitve ključnih kompetenc v virtualnem okolju (npr. virtualne/ simulacijske igre gaMEfy – na temo prepoznavanja lažnih novic, Blendin – na temo medkulturnega dialoga in ko- munikacije, trenutno v okviru projekta CO-MIX razvijamo spletno platformo z aplikacijo za ustvarjanje stripov, v okviru projekta APEL so nastale digitalne kartice Y.O.C.O., v okviru projekta DiARC pa virtualna razstava in digitalne kreativne kartice DiARC ...) in preko razvoja različnih platform ponujali mentorsko podporo (npr. spodbujanje online mentorstva v okviru projektov Mentor up, Mynnova, Open, E-UNITE, EMPLOY ...). Izzivi in rešitve, ki bi jih želeli izpostaviti, če sredstva ne bi bila ovira: Kljub temu, da se večina aktivnosti Celjskega mladinske­ ga centra izvaja v prostorih, ki so dostopni vsem, pa je MCC Hostel v več nadstropjih, brez dvigala. Postavitev dvigala bi tako razširila dostop do prostorov hostla tudi za gibalno ovirane, vendar pri tem ne gre zgolj za vpra- šanje sredstev, pač pa se naši prostori nahajajo v stavbi, ki je pod spomeniškim varstvom, gradnja dvigala pa bi bistveno posegla v zunanji izgled stavbe, saj v notranjo- sti za umestitev dvigala ni prostora. Energetska sanacija starega dela stavbe, kjer bi poleg učenja o bolj energet- sko varčnem okolju lahko to tudi udejanjili. Digitalne kartice Y.O.C.O., ki so nastale kot rezultat projekta APEL.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=