Mladinski sektor v šolah

Kot je razvidno iz opisanih dejavnosti v zborniku Mladinski sek- tor v šolah, se prakse pogosto nanašajo na teme, ki so v šol- skem kurikulumu izpuščene ali prikazane na drugačen način, zaradi česar se mladi udeleženci dodatno opolnomočijo za spoprijemanje z izzivi v poznejši dobi. Pridobivanje znanj izven šolskih učilnic postaja v današnjem času še pomembnejše, saj je ta izkušnja tudi dodatna prednost pri iskanju zaposlitve. Tudi Svet Evrope in Evropska komisija si močno prizadevata s pro- cesom neformalnega izobraževanja mladim približati ne le do- ločene veščine, ampak tudi vrednote, kot so strpnost, medge- neracijsko sodelovanje, pomoč ljudem v stiskah in podobno. Seveda pa je poudarjen tudi pomen aktivnega sodelovanja in državljanstva ter spoštovanja človekovih pravic. Neformalno izobraževanje ali učenje za življenje, kot mu neka- teri pravijo, pomaga pri razvoju trajnostne družbe znanja, v ka- teri ljudje hitreje in lažje uresničujejo življenjske cilje, mladi pa družbo dodatno bogatijo zaradi ob šoli pridobljenih znanj. Zborniku z bogatim opisom izjemnih praks mladinskih organi- zacij zato želim, da bi ga prebralo čim več ljudi, ki se tako ali drugače ukvarjajo z izobraževanjem, saj slednje šele v sodelo- vanju z opisanim tvori zaključeno celoto. V dobro vseh mladih pa je, da imajo takšne možnosti vključevanja v čim večjem ob- segu dostopne tako v osnovnih kot tudi v srednjih šolah po Sloveniji. 6

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=