Mladinski sektor v šolah
101 Vodji mladinskih programov med izvanjanjem delavnice »Kam me vodi moja zvezda Severnica?«, v rokah imata interaktivni učni pripomoček, ki ga uporabljata za delavnico temeljnih vrednot. Foto: Tjaša Golob čemer poleg ozaveščanja kompetenc in veščin, ki jih lahko uporabljajo v osebnem, kot tudi kariernem razvoju, osmislijo tudi povezanost duševnega zdravja s karierno orientacijo, da lahko opolnomočeno izbirajo svoje korake po srednješolski iz- obrazbi. Izzivi in rešitve Uspešnost delavnic z zunanjimi izvajalci v šolah je neposred- no povezana z nivojem vzpostavitve pristnega stika s srednje- šolci (odnos, ki vzbuja vzajemno zaupanje in pristno željo po pozitivnem sodelovanju). Človečnost šteje in se pozitivno obrestuje. Namigi Mladi so željni neformalnega, osebnega sodelovalnega in inte- raktivnega pristopa pri vseh vprašanjih, ki se jih zadevajo. Potrebno je zgolj najti ustrezen način, da se slišimo. Možnost soustvarjanja odgovorov je pot do skupnega uspeha!
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=