MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji
Raziskovalne metode 47 Tabela 1.5: Korelacije med časovnim okvirom anketiranja (pred ali po zaprtju šol) in izbranimi odvisnimi spremenljivkami. Kendallov tau-b Statistična značilnost Število respondentov Kako pogosto čutiš stres? –0,030 0,474 463 Kako si v teh dneh zadovoljen_na s svojim življenjem kot celoto? –0,137** 0,001 463 Problemi mladih – bojim se, da se ne bom mogel_la zaposliti. 0,150** 0,000 460 V prostem času se ukvarjam s športom (npr. individualni ali ekipni športi, telovadba, ples, tek ali vsakršna druga telesna aktivnost). 0,023 0,586 464 V prostem času obiskujem lokale, klube, zabave. –0,080 0,057 464 V prostem času grem v nakupovalni center. 0,017 0,695 464 Problemi mladih – osamljenost. 0,161** 0,000 459 Problemi mladih – strah pred izgubo zaposlitve. 0,088* 0,037 455 Problemi mladih – strah pred neuspehom v šoli, službi, poklicu. 0,128** 0,002 462 Problemi mladih – pomanjkanje denarja. 0,047 0,267 463 Problemi mladih – stanovanjski problem. 0,101* 0,015 462 Opomba: Starost je omejena na od 25 do 29 let. Iz tabele je razvidno, da so sicer mnoge korelacije statistično značilne, vendar so hkrati prav vse korelacije zelo šibke. 4 Na tej osnovi lahko skle nemo, da je bil vpliv epidemične situacije na odgovore respondentov pri nekaterih odgovorih sicer prisoten, vendar pa je bil ta vpliv praviloma zelo majhen. Ta vpliv lahko ponazorimo bolj konkretno na primeru osam ljenosti kot problema mladih, ki je gotovo ena izmed spremenljivk, na ka tero je epidemična situacija najbolj vplivala, kar nakazuje tudi najmočnejši 4 V statistični literaturi se, vsaj kar zadeva družbene vede, kot so politologija ali sociologija, vrednosti korelacijskih koeficientov pod 0,2 smatrajo kot indikacije šibke korelacije, vred nosti pod 0,1 pa kot indikacije zanemarljivo šibke korelacije (Akoglu, 2018).
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=