MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Priloge  405 neizpolnjujoča, in jo je spet hitro pustila ter odprla lastni s. p., hkrati pa sprejela odločitev za temeljito samorevizijo: »Ko sem pustila službo, sem si rekla, da bom imela en teden prost, da nare- dim načrt. V tem tednu se ni zgodilo nič drugega kot to, da sem doživela živč- ni zlom. Namesto da bi se podala v delo, sem začela razmišljati o morebitnem neuspehu. /…/ Vse bolj sem padala v depresijo. Postajala sem vedno bolj jezna na sebe in bilo mi je žal, da se nisem bolj učila in dokončala študija, da nisem delala nikjer drugje kot v gostilni, da nisembila v ničemer dobra …Želela sem si menjati okolje in biti sama, dokler se moje stanje ne izboljša. Tako sem tudi storila. Delo sem si našla v Kranjski Gori, kjer sem živela v hotelu in delala kot sobarica. Na prazne liste papirja sem začela pisati svoje želje in cilje za prihodnost, še vedno sem imela odprt s. p., zato sem začela razmišljati, kaj bi lahko naredila. V obilici prostega časa sempoprijela za knjigo. Ob prebiranju strani sem spet doživela šok. V osnovni šoli sem zelo rada brala. Knjige, ki so mi bile všeč, sem z lahkoto prebrala v enem dnevu. Ko pa sem začela brati v Kranjski Gori, nikakor nisem mogla biti zbrana in stežka sem kontrolirala misli, da bi ostale pri knjigi. Na temmestu sem spoznala, kako pomembno je nenehno izobraževanje. Tako, kot je vsakodnevno gibanje pomembno za naše telo, je pomembno neprestano učenje za naš um. Lahko bi rekla, da je lastno podjetje za um to, kar je za telo na primer maraton. In tako, kot ne bi mogla preteči maratona, če nikoli ne bi trenirala, sem vedela, da bom tudi težko vodila podjetje, če ne okrepim svojih kognitivnih sposobnosti. Zato semna list z naslovom 'moji cilji' takoj pripisala tudi šolo.« Šola je Daši na tej točki začela predstavljati temeljni del tako njene oseb­ ne kot tudi podjetniške prihodnosti: » /…/ ponovno sem spoznala, kaj pomeni nenehno učenje in kako je po- membno, da nenehno krepimo miselne sposobnosti. V šoli ne pridobivamo samo neposrednega znanja, ampak tudi kompetence, ki nam olajšajo vsako- dnevno življenje. S samim besediščem, ki ga pridobivamo, se lažje izražamo na vsakem koraku. S kontroliranim umom pa se lažje soočamo v nepredvi- dljivih situacijah, prav tako v šoli posredno pridobivamo ogromno pomemb- nih kompetenc, kot so na primer samoiniciativnost in vztrajnost, žal je bila moja pot do tega spoznanja zelo dolga in pozna. No, in na tem mestu lahko končam tam, kjer sem začela. Mislim, da je nenehno izobraževanje ključnega

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=