MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Potrošnja in nakupovalni vzorci  305 Grafikon 11.2: Pogostost obiskovanja nakupovalnih centrov. Kako pogosto greš v nakupovalni center? 5 % 10 % 15 % 25 % 40 % 20 % 30 % 35 % 45 % Nikoli 41,8 2,0 30,8 20,9 3,4 1,1 Manj kot 1-krat na mesec 1–3-krat na mesec 1–3-krat na mesec 4–6-krat na mesec Vsak dan 0 % Vir podatkov: Mladina 2020. Da »umira ljubezenski odnos«medmladimi innakupovalnimi centri, kaže­ jo tudi študije iz tujine (prim. Veira, 2014), trend pa se še bolj jasno izriše, ko se analizira pogostost obiskovanja nakupovalnih centrov in letnico rojstva. Grafikon 11.3: Pogostost obiskovanja nakupovalnih centrov mladih (15–29 let) glede na letnico rojstva. 2005 2004 2003 2002 2001 2000 1999 1998 1997 1996 1995 1994 1993 1992 1991 2,60 2,70 2,80 2,90 3,00 3,10 3,20 y = –0,0163x + 3,0954 Vir podatkov: Mladina 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=