MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

298 10.5 Ključne ugotovitve in priporočila Ključne ugotovitve tega poglavja lahko povzamemo v naslednjih točkah: 1. Le 40 % mladih se čuti sposobne dobre presoje verodostojnosti spletnih vsebin. 2. Primerjalno gledano je Slovenija med slabšimi državami po dele­ žu mladih z znanjem računalniškega programiranja. 3. Preko 80 % mladih uporablja internet za pregledovanje elektron­ ske pošte, poslušanje glasbe, gledanje videov in internetne televi­ zije ter deljenje vsebin in komunikacijo na družbenih omrežjih. Le še okoli polovica preko spleta prenaša ali igra računalniške igre. 4. Mladi namenijo največ časa konzumiranju zabavnih vsebin, ko gre za opravila na internetu. Poslušanje glasbe in obiskovanje druž­ benih omrežij sta v vrhu, zelo malo je aktivnega ustvarjanja vse­ bin. Branju časopisov in revij namenijo zelo malo časa. Ko gre za delo z IKT, večinoma opravljajo le osnovna opravila (npr. delo z urejevalnikom teksta). 5. Mladi se v primerjavi z ostalo populacijo odraslih preko spleta v enaki ali višji meri udeležujejo procesov institucionalne politike.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=