MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji
23 Grafikon 10.2 / Samostojnost opravljanja nalog, ki so povezane z informacijsko- komunikacijsko tehnologijo (v %). --- 289 Grafikon 10.3 / Delež mladih, ki so že izvedli naslednja opravila preko spleta, 2019, Slovenija (v %). --- 291 Grafikon 10.4 / Izvajanje opravil, ki so povezana z internetom (v minutah). --- 293 Grafikon 10.5 / Uporabniki družbenih omrežij med mladimi (v %). --- 294 Grafikon 10.6 / Delež uporabnikov interneta, ki izvaja različna državljanska opravila, 2019, Slovenija (v %). --- 296 Grafikon 10.7 / Pripravljenost na družbenopolitično udejstvovanje mladih preko spleta (v %). --- 297 Grafikon 11.1 / Čas, uporabljen za spletno nakupovanje in nakupe, 2010–2020. --- 304 Grafikon 11.2 / Pogostost obiskovanja nakupovalnih centrov. --- 305 Grafikon 11.3 / Pogostost obiskovanja nakupovalnih centrov mladih (15–29 let) glede na letnico rojstva. --- 305 Grafikon 11.4 / Dejavniki izbire pri nakupu izdelkov. --- 306 Grafikon 11.5 / Skrb za okolje in potrošnja med mladimi. --- 307 Grafikon 11.6 / Zanimanje/skrb za izgled in zunanji videz med mladimi (15–29 let), 2000–2020. --- 313 Grafikon 11.7 / Družbeno udejstvovanje – bojkotiral_a nakup določenih izdelkov iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. --- 317 Grafikon 11.8 / Družbeno udejstvovanje – kupoval_a določene izdelke iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. --- 318 Grafikon 11.9 / Skrb za okolje – zaradi okoljskih problemov minimiziram svojo potrošnjo/nakupe zgolj na tisto, kar res potrebujem. --- 319 Grafikon 11.10 / Družbeno udejstvovanje – bojkotiral_a nakup določenih izdelkov iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. x Ali si volil_a – na zadnjih volitvah poslancev v državni zbor (3. 8. 2018)? --- 320 Grafikon 11.11 / Družbeno udejstvovanje – kupoval_a določene izdelke iz političnih, etičnih ali okoljevarstvenih razlogov. x Ali si volil_a – na zadnjih volitvah poslancev v državni zbor (3. 8. 2018)? --- 321
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=