MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

146 » /…/ sem pa videla na 'newslettru' od Univerze v Ljubljani, ALUMNI, se mi zdi, da ... Ko vidim kakšne 'workshope' pa dogodke promovirajo, dosti manj se mi zdi, da je fokus na znanju ali pa znanstvenosti, dosti bolj pa na tem, kako lahko jaz monetiziram svoje znanje.« (Nika, 27 let, doktorska študentka, trenutno živeča v Londonu) Poudarek na promociji in uvajanju podjetništva je moč zaslediti tudi v re­ zultatih anket iz let 2010 in 2020, saj so bili mladi v letu 2010 v primerjavi s svojimi vrstniki iz leta 2020 precej manj prepričani, da jim je dotedanje izobraževanje vzbudilo interes, da bi postali podjetniki. Leta 2010 se je namreč s to trditvijo strinjala ali popolnoma strinjala dobra četrtina mla­ dih (27,7 %), v letu 2020 pa je bilo takih že dobra tretjina (35,1 %) (glej Grafikon 4.21). Grafikon 4.21: Moja šola oz. dosedanje izobraževanje mi je spodbudila_o interes, da bi postal_a podjetnik_ca. 5 % 10 % 15 % 20 % 25 % 30 % 35 % 2020 2010 Ne vem. 1,9 0 Popolnoma se strinjam. 11,1 5,5 Se strinjam. 24,0 22,2 Niti se strinjam niti se ne strinjam. 25,9 32,8 Se ne strinjam. 25,9 26,9 Sploh se ne strinjam. 10,7 12,6 0 % Vira podatkov: Mladina 2010, Mladina 2020.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=