MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji
Izobraževanje, usposabljanje in vseživljenjsko učenje 109 Grafikon 3.10: Priložnostno učenje glede na stopnjo izobrazbe in status anketirancev (v %). Družinski član, prijatelj ali sodelavec Knjiga, časopis, revija Računalnik, internet TV, radio Nedokončana OŠ in OŠ Nedokončana PŠ in PŠ Dokončana SŠ, nedokončana VŠ VŠ, MAG, DR 20 % 40 % 60 % 80 % 11,9 6,8 76,3 3,4 4,0 13,0 79,3 2,2 4,7 16,2 75,5 2,2 12,6 13,7 72,6 1,1 100 % 0 % Vir podatkov: Mladina 2020. Zanimalo nas je tudi, ali se način, na katerega je to učenje potekalo, razlikuje glede na starost anketirancev. Razlike so statistično značilne (p < 0,005), kažejo pa predvsem na dejstvo, da je tehnologija (računalnik in internet) ne glede na starost anketirancev izredno pomembna za priložnostno uče nje. Razlike so zelo majhne, najvišji delež (80 %) pa se kaže pri starostni skupini 19–24 let. Kot kaže naša raziskava, mladi tako rekoč ne uporablja jo več televizije ali radia za namene priložnostnega učenja, najvišji delež takih mladih je 4 % pri starih od 25 do 29 let. Pri ostalih dveh starostnih kategorijah je ta delež zanemarljiv. Razlike, ki jih lahko opazimo pri mla dih različne starosti, so pri kategoriji uporabe knjig, revij ali časopisov v namene priložnostnega učenja – v tem primeru se stari od 15 do 18 let nekoliko manj poslužujejo tiskanega medija (10 %) v primerjavi s starejši mi generacijami. Še največje razlike pa lahko opazimo pri navajanju virov
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=