MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

Izobraževanje, usposabljanje in vseživljenjsko učenje  107 kompetence, veščine ali izkušnje, ki so jih pridobili izven šole ali študija, tudi beležijo. Grafikon 3.9: Oblike priložnostnega učenja (v %). Družinski član, prijatelj, sodelavec Knjige, časopisi, revije Računalnik ali internet TV, radio Drugo 77 + 13 + 7 + 1 + 2 77 % 13 % 6 % 1 % 2 % Vir podatkov: Mladina 2020. Opomba: Na to vprašanje so odgovarjali samo tisti anketiranci, ki so pritrdilno odgovorili na vprašanje o tem, da so še na kak drug način namensko pridobivali znanje. Sodeč po odgovorih anketirancev v zgornjem grafikonu je razvidno, da predstavljata računalnik in internet najpogostejšo obliko priložnostnega učenja mladih. Več kot tri četrtine anketiranih je odgovorilo, da so se pri­ ložnostno učili s pomočjo računalnika ali interneta. Ti odgovori potrju­ jejo spoznanje o pomenu tehnologije za priložnostno učenje mladih (Zheng, Zhang in Gyasi, 2019). Le manjši delež anketirancev je pritrdilno odgovoril, da znanja, kompetence, veščine ali izkušnje pridobivajo s po­ močjo knjig, časopisov in revij (13,2 %), s pomočjo družinskega člana, pri­ jatelja ali sodelavca (6,4 %) oz. z gledanjem TV ali s poslušanjem radia (2,2 %). Morda najbolj presenetljiv rezultat pri tem vprašanju je ta, da nihče od anketirancev, ki so pritrdilno odgovorili na vprašanje o tem, da so še na kak drug način namensko pridobivali znanje, ni izbral mladinske organizacije oz. organizacije za mlade.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=