MLADINA 2020 - Položaj mladih v Sloveniji

104 V spodnjem grafikonu so predstavljene razlike v udeležbi v neformalnem izobraževanju glede na spol. Kot je razvidno iz grafikona, večjih razlik ni. Izpostavimo lahko razlike predvsem na dveh področjih neformalnega iz­ obraževanja: na področju kulture in umetnosti se nekoliko več izobražu­ jejo ženske, na področju računalništva pa močno prednjačijo moški. Na teh dveh področjih so razlike tudi statistično pomembne. Grafikon 3.7: Udeležba v neformalnem izobraževanju glede na spol. Pomisli na različne tečaje, usposabljanja in delavnice, ki niso del rednega šolskega izobraževanja. Koliko takšnih izobraževanj si se udeležil_a v letu 2019 glede na naslednja področja? (Deleži anketirancev, ki so se vsaj enkrat udeležili posameznega neformalnega izobraževanja.) Moški Ženska 10 % 20 % 30 % 40 % 50 % 60 % Vozniški izpit Tuji jezik Računalništvo Kultura, umetnost Poklicna znanja 40,5 28,5 14,2 48,0 35,6 43,7 29,3 35,8 50,7 30,1 0 % Vir podatkov: Mladina 2020. Razlike v udeležbi v različnih oblikah neformalnega izobraževanja glede na regijo kažejo, da je razmerje med vsemi opazovanimi področji nefor­ malnega izobraževanja podobno: največji delež udeležb lahko pripišemo pridobivanju poklicnih znanj, temu sledijo izobraževanja za pridobitve vozniškega izpita ter izobraževanja s področja umetnosti in kulture.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjQwNzY=