Vabljeni v Mercator, na sprehod po kulinaričnih tradicijah
Turistična zveza Slovenije je pripravila že 38. festival Turizmu pomaga lastna glava. V sklopu letošnje teme Okusni zakladi so mladi v turističnih nalogah in promocijskih spotih predstavili zamisli za nove kulinarične spominke, ki lahko pripomorejo k večji prepoznavnosti destinacije. Povedano po domače, je kulinarični turizem odkrivanje kulture določene dežele ali destinacije preko lokalne hrane in pijače oziroma kuharskih tradicij.
Turistične tržnice bodo od 4. aprila dalje potekale v večjih Mercatorjevih centrih. Program si lahko ogledate na spodnji fotografiji.
Oglejte si turistične tržnice, poskusite okusne zaklade in spoznajte lokalne kulinarične tradicije. Na ta način v praksi podprite mlade z domiselnimi idejami. Da v mladih glavah kar vre od domislic, smo se naučili že na preteklih festivalih TPLG, zato komaj čakamo, da vidimo, s čim nas bodo presenetili letos.
Vabljeni na turistične tržnice 38. festivala, ki jih bodo tudi letos gostili v Mercatorjevih centrih po vsej Sloveniji. Prepričajte se, da naši mladi tekmovalci niso od muh. Pridružite se nam na odprtih kulinaričnih festivalih!