DIGI DAY in Urbani piknik v Celjskem mladinskem centru
V torek, 11. junija 2024, smo v Celju uživali na diseminacijskem dogodku projekta DiGi YOUTH 2, ki smo ga poimenovali DIGI DAY in URBANI PIKNIK!
Začeli smo s predstavitvijo projekta DIGI YOUTH 2.0 in vseh naših dosedanjih dosežkov. Za vse, ki se niso mogli udeležiti dogodka v živo, smo predstavitev prenašali preko livestreama, ki si ga lahko ogledate tukaj.
Nato smo se sprostili in družili na zabavnem pikniku. Sledila je TikTok delavnica pod vodstvom Kristjana Vebra, kjer so se udeleženci naučili ustvarjati svoje TikTok videoposnetke in se pri tem prijetno zabavali. Sledila je interaktivna delavnica umetne inteligence o uporabi AI orodij v Adobeovih grafičnih programih. Vsi so imeli priložnost preizkusiti koristna AI orodja, kot je Firefly 3, in odkrili, kako lahko umetna inteligenca pospeši in izboljša njihove kreativne projekte, tudi na področju izobraževanja.
Dan se je zaključil z zanimivo delavnico o kariernem uspehu mladih. Priznani trener Gaber Marolt je delil dragocene nasvete o tem, kako lahko mladi hitro napredujejo v svojih karierah in kako jih pri tem lahko podpirajo starši in pedagogi. Več fotografij najdete tukaj.
DiGi YOUTH 2 je projekt, ki želi digitalnemu mladinskemu delu nuditi nova inovativna, odprta in ustvarjalna orodja ter metode dela, zato z veseljem predstavljamo projektni rezultat, ki je na voljo tudi v slovenskem jeziku, to so priporočila Digi Youth 2.0. Priporočila so osredotočena na pet področij: Digitalno mladinsko delo, digitalno učenje, digitalne kompetence, digitalna orodja ter mladinsko delo, vključujoče mladinsko delo z digitalnimi sredstvi. Ta področja so bila ocenjena kot najpomembnejša za razvoj mladinskega dela. Namen teh priporočil je spodbuditi nadaljnje razmišljanje mladinskih organizacij, mladinskih delavcev ter ustreznih organov in zainteresiranih strani. Najdete jih tukaj.
Eden izmed projektnih rezultatov pa je tudi Učni načrt za usposabljanja mladinskih delavcev. Z njim želimo izboljšati zmogljivosti mladinskih delavcev in organizacij za razvoj in izvajanje visokokakovostnih digitalnih dejavnosti mladinskega dela; nove povezave med partnerskimi organizacijami in ciljnimi skupinami.
V njem se nahaja 7 kategorij (teme, predlagane oblike, orodja, metode, veščine, znanja, stališča in vrednote). Kategorije lahko kombinirate tako, da izberete eno ali več njihovih elementov in ustvarite svoj lastni kurikulum, povezan z digitalnim mladinskim delom. Najdete ga tukaj.
V sklopu projekta pa je nastalo tudi nekaj podcastov, kvizov, iger, ki so lahko v pomoč in so zbrani tukaj, skupaj z vsemi tekočimi novicami o projektu. Če pa se želite povezati z drugimi strokovnjaki ter izmenjati ideje, znanja, izkušnje in aktivnosti pa se lahko pridružite spletnemu forumu .