Kako prenesti elemente mladinskega dela v spletno okolje?
To je vprašanja, ki jih je Socialna akademija skupaj še s 4 partnerji raziskovala znotraj projekta Ustvarjalni digitalni prostori (ang. Creative Digital Spaces), ki je bil sofinanciran s strani EU znotraj programa Erasmus+. projekt se je zaključil, rezultati pa ostajajo.
Pandemija novega koronavirusa je povzročila, da so se prostori, v katerih bi se lahko mladi družili, aktivno ustvarjali in se družbeno udejstvovali, drastično skrčili, hkrati pa je razkrila tudi nepripravljenost številnih sektorjev, posebej tistih, ki temeljijo na druženju, za delovanje v digitalnem okolju.
Namen projekta je bil prispevati k višji družbeni participaciji mladih z razvojem ustvarjalnih digitalnih prostorov, ki delujejo na treh ravneh: druženje, skupnost in pobudništvo. V teh prostorih so mladi krepili svoje digitalne kompetence, hkrati pa so izražali svojo kreativnost in soustvarjali (umetniške) družbene pobude.
V okviru projekta so bili razviti štirje intelektualni rezultati.
Za mlade pobudnike in ustvarjalce:
- Orodjarna (toolbox) z uporabnimi digitalnimi orodji in nasveti.
Za mladinske in kulturne delavce:
- Spletno izobraževanje in priročnik o delu s skupinami v ustvarjalnih digitalnih prostorih;
- spletno izobraževanje in priročnik o digitalni izkušnji coachinga/mentorstva mladim družbenim pobudnikom, ki vodijo skupine na daljavo.
Za lokalne deležnike in skupnosti:
- Priročnik s smernicami za ustvarjanje podpornega okolja za razvoj in delovanje mladinskih pobud.
Za ostale rezultate projekta in vsebinske prispevke obišči spletno stran projekta TUKAJ.