Mladinsko delo – aktivni za prihodnost!
Urad RS za mladino, Mladinska mreža MaMa, Mladinski svet Slovenije in MOVIT, Nacionalna agencija EU programov Erasmus+ Mladina in Evropska solidarnostna že drugo leto zapovrstjo organiziramo skupno komunikacijsko kampanjo za dvig prepoznavnosti in priznavanja mladinskega dela. Tokrat bo kampanja potekala v mesecu aprilu in v evropskem tednu mladih, ki je med 12. in 19. aprilom 2024, in sicer pod sloganom Mladinsko delo – aktivni za prihodnost.
S skupno kampanjo bomo med mladim in (lokalnimi) odločevalci povečali prepoznavnost mladinskega dela in vzbudili zavedanje o njegovem pomenu, predvsem v lokalnih okoljih. Mladinsko delo in neformalno izobraževanje namreč prepoznavamo kot pomemben povezovalni člen med mladimi in lokalnim okoljem, v katerem živijo. Z vključevanjem v aktivnosti na področju mladinskega dela mladi pridobivajo nove izkušnje, znanja in kompetence. S pridobljenim gradijo tudi na svojem lastnem osebnostnem razvoju in tako prispevajo nazaj k razvoju okolja, v katerem delujejo.
Letošnji slogan skupne kampanje je Mladinsko delo – aktivni za prihodnost. Mladinsko delo ustvarja priložnosti za mlade, v katere se lahko vključijo in tako postanejo aktivni pri ustvarjanju svoje prihodnosti.
Kampanjo in novo celostno grafično podobo mladinskega dela smo deležnikom predstavili na komunikacijski delavnici, ki je v sredo 13. 3. 2024, potekala na spletni platformi Zoom. Zbrane je uvodoma nagovorila mag. Tina Kosi, direktorica Urada RS za mladino, ki je izpostavila pomen skupne kampanje akcije za prepoznavnost mladinskega dela. Spomnila je, kako pomembno je sodelovanje vseh akterjev na področju mladinskega dela in povabila vse k udeležbi k akcijam, ki bodo potekale aprila.
Nova celostna grafična podoba mladinskega dela
Nataša Lombergar z Urada RS za mladino, je predstavila novo skupno grafično podobo mladinskega dela, ki je rezultat natečaja za izbor celostne grafične podobe. K izdelavi so bili povabljeni mladi, tudi prek fakultet za oblikovanje. Odziv je bil po ocenah organizatorjev velik, na koncu je komisija za novo celostno grafično podobo izbrala avtorsko delo Daniela Lenarčiča, ki je namenjeno krepitvi prepoznavnosti mladinskega dela.
Daniel Lenarčič, je ob tem predstavil vsebino priročnika za uporabo nove celostne grafične podobe. Ta bo še posebej v pomoč vsem, ki bodo z uporabo nove celostne grafične podobe krepili prepoznavnost mladinskega dela v Sloveniji. Logotip je na voljo v različnih variacijah, primernih za različne medije, od spleta do tiska. Vse so dostopne na spletni povezavi.
Pri oblikovanju je začel z idejo človeških figur, ki simbolizirajo delo z ljudmi. Nova celostna grafična podoba mladinskega dela izraža pomen sodelovanja za prihodnost.
Krepitev prepoznavnosti mladinskega dela
Jerneja Judež iz Nacionalne agencije Movit, ki je slovenski koordinator Evropskega tedna mladih. je ob tem sodelujočim na delavnici predstavila Evropski mladinski portal, ki vsebuje več informacij o Evropskem tednu mladih. Na njem bodo predstavljene vse aktivnosti, ki bodo potekale v okviru Evropskega tedna mladih, zato je vse organizatorje pozvala, da dogodke vnesejo na platformo.
Kampanja za krepitev prepoznavnosti mladinskega dela bo potekala na dveh nivojih, in sicer nacionalnem (Movit, Mladinski svet Slovenije, Mreža MaMa, Urad RS za mladino) ter na lokalnem nivoju (prek organizacij, ki bodo s svojimi aktivnostmi širile prepoznavnost in pomen mladinskega dela).