Socialni marketing kot orodje za uspeh
Skupina Kolegic iz Zavoda Nefiks je v Celjskem mladinskem centru organizirala dogodek – delavnico na temo družbenih omrežij. Projekt Kolegice je namenjen mladim ženskam – iskalkam prve zaposlitve in študentkam višjih letnikov, ki že razmišljajo o svoji karierni poti. Namen projekta je omogočiti udeleženkam mentorsko sodelovanje z uspešno žensko s poklicnega področja, na katerem bi tudi mlada iskalka zaposlitve rada delovala.
V klubu Kolegic si udeleženke začrtajo svoje karierne cilje ter se jih ob podpori Kolegic tudi “lotijo”. Eno izmed udeleženk kluba si je za svoj cilj zastavila spletno prodajo ročno izdelanih unikatnih izdelkov, ki jih šiva sama. Pri tem bi uporabila družbena omrežja tako za promocijski kot prodajni kanal.
Najbolj primerno se jim je zdelo, da povabijo medse strokovnjakinjo iz tovrstnega področja. Gospa Biserka Kišič,predavateljica in podjetnica, je bila pripravljena izpeljati predavanje za večje število ljudi. Kolegice so ta večer razširile na javni dogodek, pri tem pa so se preizkusile tudi v organizaciji in promociji – dogovorile so se za prostor, pogostitev, promocijo na družbenih omrežjih in v “resničnem svetu”, uporabile svojo socialno mrežo za razširitev novice o dogodku.
Na dogodku so se pogovarjali o možnostih in pasteh, ki jih ponujajo družbena omrežja na področju spletnega oglaševanja, pri tem pa so prejeli precej koristnih nasvetov, nekaj od teh je:
- ustvari moraš svojo lastno, unikatno zgodbo, da si danes zanimiv v vsej poplavi ponudbe,
- ne moreš biti všečen vsem, vedno in povsod,
- natančno definiraj in poznaj svojo ciljno, ‘idealno’ stranko – le tako ji boš lahko ponudil, kar res potrebuje, jo zanima ali se ji zdi vredno in koristno,
- bodi konstanten in konsistenten v svojih objavah
- vse, kar počneš na spletu, “uradno” ali neuradno, te definira in ustvarja tvoj imidž oz. imidž tvoje blagovne znamke; naj vse ‘klapa’, naj bo tvoje sporočilo vedno jasno in enoglasno!
Več o dogodku preberite tukaj.