Vizije mladinskega dela Spletni priročnik

visions of youth work
11 maj2018
51

LJUBLJANA – Vsi tisti, ki delamo z mladimi, smo si zagotovo že neštetokrat razbijali glavo z vprašanjem, kako več mladih pritegniti k našemu delu. Pa naj govorimo o vključevanju mladih v naš aktivizem ali o doseganju mladih v fazi diseminacije rezultatov naših projektov.

Večina se nas poslužuje družbenih omrežjih, saj tako dosežemo največ mladih in to na tistih kanalih, na katerih so že prisotni. Ampak, ali tem aktivnostim res posvetimo dovolj pozornosti? Oziroma ali sploh vemo, kako k njim pristopiti?

digital-marketing-1

Vir: Webrife Infotech Systems

Dobra kampanja na družbenih omrežjih zahteva kar nekaj premisleka. Katera omrežja sploh uporabiti? Kdaj in koliko objavljati? Kakšen naj bo naš ton pri komuniciranju z mladimi? Ali naj uporabimo vizualne podobe ali ne? Kako oblikovati pravo sporočilo? In predvsem, kako doseči ravno tiste mlade, na katere cilja naše delo?

TiPovej! se je s partnerskimi organizacijami lotil teh vprašanj, z namenom da olajša delo vsem nam. Kot rezultat je nastal spletni priročnik Vizije mladinskega dela, ki vas korak za korakom vodi skozi postopek oblikovanja dobre strategije za komuniciranje z mladimi preko družbenih omrežjih. Na voljo je v več jezikih, med njimi pa je tudi slovenščina.

Do priročnika lahko dostopate tukaj. Pri njegovi uporabi vam želimo obilo zabave in produktivnosti!

Vir: TIPOVEJ , Zavod za ustvarjalno družbo

Foto: Youth Visions

Natisni stran Natisni stran

Kategorije Izpostavljeno

Sorodni članki

Avtorji